Krimp als kans

Het tijdschrift de Architect wijdt in februari 2011 een nummer aan het thema Krimp :
 

De architect van februari gaat in op krimp. Provincies zoals Limburg hebben de afgelopen jaren bevolking verloren aan de rest van Nederland. Om deze terug te lokken wordt de randstedeling met dure marketingcampagnes uit hun te krappe huizen naar het zuiden des lands gelokt. Volgens een recent gehouden onderzoek is dit niet altijd de goede oplossing, Het geld van deze dure marketingcampagnes kan beter worden besteed om de bestaande bewoners binnenboord te houden dan de illusie te koesteren nieuwkomers aan te trekken.
Bron: dearchitect.nl

Type medium: 

Tijdschriftartikel

Type artikel: 

Themanummer

Tijdschrift: 

Regio: 

Internationale tijdschriftartikels

Datum publicatie: 

donderdag, 7 juli 2011

Auteur(s): 

Floor Tinga ea.

Jaargang: 

42

Nummer: 

Februari 2011

Taal: 

Nederlands

Corporate partners

Retail Estates

Cultural partners

hier niet aan komen aub